منطقه 7 در رسیدگی به پیام های شهروندان در سه ماهه ابتدای سال 95 ، رتبه نخست در بین مناطق هشتگانه را کسب کرد .
وضعیت عملکرد شهرداری منطقه هفت در رسیدگی به پیامهای سامانه 137 در سه ماهه ابتدای سال 95 ،اعلام شد .
137 با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه اندازی شد.
به گفته شهنی شهردار منطقه هفت :سامانه 137 منطقه در رسیدگی به پیام های شهروندان در سه ماهه ابتدای سال 95 ، موفق به اخذ رتبه نخست در بین مناطق هشتگانه شد .
وی تصریح کرد: با توجه به این مهم مرکز ارتباطات مردمی 137 در انعکاس مشکلات به مدیران شهری و همچنین جلب اعتماد شهروندان بسیار تاثیرگذار است.
در حال حاضر این سامانه در راستای اصول شهروند مداری و محله گرایی و مشارکت مردمی بصورت 24 ساعته در خدمت شهروندان می باشد.
وی در ادامه گفت :طي ارزشيابي هاي به عمل آمده منطقه هفت،با کسب نمره 17.8 در جایگاه نخست قرار گرفته است .
شهنی شهردار منطقه از زحمات و تلاشهاي ارزشمند معاون خدمات شهری منطقه ، مسئول و پرسنل سامانه 137در زمینه پیگیری پیامهای مردمی قدرداني نمود.