به گزارش آراس: بابک نوری زاده، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار آگاه درباره درخواست هزینه های اضافه توسط برخی مدارس از والدین، اظهار کرد: اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان پاسخگوی مسائل این چنین و بررسی موضوعات در این راستا می باشد.
وی افزود: در حال حاضر کلیه مدارس استان موظف به نصب تابلو به منظور اعلام مبالغ مورد نیاز جهت اطلاع والدین هستند و نمی توانند درخواست اخذ وجه اضافه کنند.
نوری زاده ادامه داد: همچنین در کلیه مدارس استان، اطلاعیه ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس نصب شده است که والدین می توانند در برخورد با مشکلات احتمالی به شماره تلفن های درج شده در این اطلاعیه تماس بگیرند.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، بیان کرد: چناچه خانواده ها با موضوع دریافت مبالغ اضافی در برخی مدارس غیر دولتی مواجه شدند و یا انتقاد و پیشنهادی داشتند می توانند با اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات منطقه مورد در میان بگذارند.