تبلیغاتآیفون 7 با ضمانت نامه اصلی شرایط ویژه اخذ مدرک LPI آموزشگاه بین المللی ارژنگ
تعداد دنبال کنندگان کانال بینالمللی برند بیامو در اینستاگرام به مرز ده میلیون نفر رسیده است. از اینرو این خودروساز به نام آلمانی در بین دیگر خودروسازان بهترین عملکرد را در اینستاگرام داشته است.
عبور از مرز ده میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی بدین معنی است که برند بیامو در فضای مجازی بسیار فعال و موفق بوده است. برای تبلیغات بیامو، شبکه اینستاگرام بیشتر از یک کانال دیجیتالی اجتماعی ارزش دارد. بیامو سعی میکند زندگی به سبک برند بیامو را با دنبال کنندگانش به اشتراک بگذارد که این مهم به وسیله اطلاعرسانی از آخرین اخبار مدلهای مختلف خودروهای بیامو، نگاهی گذرا به تاریخچه این شرکت و ارائه پیشنمایشی از آینده حمل و نقل از نگاه شرکت محقق میشود.
شبکه اجتماعی اینستاگرام BMW
علاوه بر بازاریابی تأثیرگذار بیامو در اینستاگرام، این برند به خواستههای طرفداران خود احترام میگذارد. با زدن هشتگ bmwrepost#، شرکت بیامو عکسهایی که بهوسیله علاقهمندان مشتاق در سرتاسر جهان گرفته شده است، به اشتراک میگذارد. این عمل در برابر تحسین و وفاداری مشتریان این شرکت در جهان انجام میشود. نظیر این موضوع وجود ندارد که شما بتوانید اینقدر نزدیک با سردمداران شرکت BMW باشید و عکسهای خود را میلیونها بار به اشتراک بگذارید. شایان ذکر است که هشتگ BMW# تا به حال بیش از ۱۹ میلیون بار مورد استفاده قرار گرفته است که این اتفاق موجب شده تا عدد ۱۹ میلیون با فاصله زیاد، در میان دیگر برندهای خودروساز بیشترین محبوبیت و شهرت را داشته باشد.
یورگ پوگنپول، رئیس بازاریابی دیجیتالی شرکت بیامو، گفته است: «هدف از توسعه استراتژی شبکههای اجتماعی بهینهسازی استفاده از قابلیتهای ویژه کانالهای اجتماعی در دسترس ما است.» وی در ادامه افزود: «اینستاگرام بستری ویژه برای ارتباط با مشتریان در سرتاسر جهان رقم میزند. برای ما بسیار مهم است که نهتنها این دستیابی بزرگ را جشن بگیریم، بلکه این شور و اشتیاق را با هواداران میلیونی خود به اشتراک بگذاریم.»
شبکه اجتماعی اینستاگرام BMW
بخش بازاریابی بیامو پتانسیل قوی و بینظیر شبکههای اجتماعی را بهسرعت درک کرده است. اولین تصویری که این شرکت در اینستاگرام قرار دارد به تاریخ ۳۰ می سال ۲۰۱۲ برمیگردد که متعلق به خودروی بیامو 650i کوپه است. دنبال کنندگان شرکت بیامو در ماه می سال ۲۰۱۴ به مرز یک میلیون نفر رسیده بودند. پس از آن طرفداران این برند آلمانی به شکل فزایندهای بیشتر شدند؛ بهطوریکه در اوایل سال ۲۰۱۵ تعداد دنبال کنندگان این شرکت در اینستاگرام به دو میلیون نفر رسید. این عدد در فصل پاییز همان سال به دو برابر افزایش پیدا کرد. یک سال بعد، در پاییز سال ۲۰۱۶، بیامو از مرز هشت میلیون دنبال کننده فراتر رفت.