کد خبر: ۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
وبگاه پرسش و پاسخ "کورا" سوالی جنجالی را از مهمانداران عضو خود پرسیده که پاسخ آن در نوع خود بسیار جالب است : " آیا چیزی بوده که هیچگاه به مسافران نگفته اید؟
به گزارش صبحانه پرس: اگر تا به حال تجربه پرواز هوایی داشته اید بی شک لبخند گرم مهمانداران و خوشآمدگویی آنها را در طول پرواز به خاطر سپرده اید اما آیا تا به حال فکر کرده اید که شاید همین مهمانداران نا گفته هایی داشته باشند؟ وبگاه تخصصی پرسش و پاسخ "کورا" با پرسیدن سوالی ازمهمانداران سر و صدای زیادی به پا کرده است، این وبگاه از مهماندارانی که عضوش هستند خواسته تا به این سوال پاسخ دهند، " آیا چیزی هست که هیچ گاه به مسافران نگفته اید؟ اما پاسخ ها هم در نوع خود بسیار جالب بودند، سایت ام اس ان به دسته بندی این پاسخ ها و جمع بندی آنها پرداخته که ما در این مطلب به آنها می پردازیم.
۱- اگرهواپیما در حال سقوط باشد به شما گفته میشود.


یکی از مهماندارن ناشناسی که به این سوال پاسخ داده بود گفته بود اگر خدایی نکرده در پرواز مشکلی پیش بیایید، و یا در مراتب خطرناک تر و فرود های اظطراری مهمانداران ودر نهایت کاپیتان مسافران را درجریان همه وقایع قرار میدهند، حتی در هنگام سقوط هواپیما این حقیقت تلخ به مسافران گفته میشود!

۲-شرکتهای هواپیمایی معمولا چندین بار از بالش ها و پتو ها استفاده میکنند.


اگر در طول پرواز بالش ها و پتوهای بسته بندی تمیز در اختیارتان قرار میگیرد خیلی خیالتان راحت نباشد چون بسیاری از مهمانداران اذعان داشته اند که از بالشت ها و پتوهای یکبار مصرف تا زمانی که مشکل خاصی برایشان پیش نیاید دوباره استفاده میشود.


۳-آب هواپیما ناخالصی دارد!


توصیه ای که مهمانداران به مسافران میدهند این است که در حین پرواز تا میتوانند از چای وقهوه استفاده نکنند زیرا آبی که برای جوشاندنشان استفاده میشود از مخزن هواپیماست که در زیر هواپیما قرار دارد و معمولا وضعیت بهداشتی مناسبی ندارد و به گفته آنها آبی که در پرواز ها استفاده میشود بسیاار بی کیفیت است.

۴-دستشویی ها بدترین جای هواپیما ها هستند.


خود مهماندارن هم تا مجبورن نباشند از سرویس هاس بهداشتی هواپیماها استفاده نمیکنند و تا جایی که امکان دارد از سرویس های داخل فرودگاه ها استفاده میکنند و به عقیده آنها نظافت این اماکن به خوبی رعایت نمیشود و یکی از آلوده ترین اماکن هواپیماها همین جا است. 

۵ -تا زمانی که کمربند بسته در صندلی خود نباشید هواپیما نمیتواند فرود بیاید.


یکی از قوانین مهم در پرواز ها و همچنین یکی از گلایه های بی شمار مهمانداران از مسافران این است که حتما نیم ساعت قبل ازتایم فرود هواپیما همه به صندلی های خود بازگردند تا هواپیما بتواند در تایم خودش فرود بیایید یرا طبق قوانین پروازی اگر یکی از مسافران در حال گشتزنی یا استفاده از سرویس هایی بهداشتی باشد کل پرواز و مسافران باید منتظر بمانند تافرد به صندلی خود بازگردد تابتوانند با موفقیت به زمین بنشینند.

۶ -غذای مهماندارن با غذای مسافران متفاوت است.




یکی از مشکلاتی که معمولا مسافران در طول پرواز دارند کیفیت پایین غذاها در طول پرواز است اما نکته جالب اینجاست که غذای خدمه پرواز با مسافران تفاوت داشته و به طبع کیفیت بهتری دارد بنابراین وقتی برای اعتراض مهمانداری را صدا میکنید شاید خیلی از وضعیت اسفبار غذایتان آگاه نباشد.

۷-مهمانداری یکی از کم خوابترین مشاغل


و اما در آخر باید گفت وقتی که شما در خواب هستید مهمانداران بیدار هستند! ساعات پرواز طولانی به علاوه تاخیر های پروازی و آماده باشهای مهماندارن سختی کار این حرفه را به بیشترین شکل ممکن افزایش داده است، وکسی نمی‌بیند چه انرژی و توانی از مهمانداران گرفته می‌شود تا یک پرواز با مشترهای راضی به اتمام برسد. اکسیژن مصنوعی ، بدن تحت فشار ، اشعه ، ارتفاع ، بر هم خوردن ساعت بیولوژیک بدن ، افسردگی ، بیماریهای عفونی ، مشکلات روانی و همه و همه از دیگر رازهای یی است که مهماندارن به مسافران نمیگویند و همچنان با روی خوش و لبخند سعی در کمک رسانی به مسافران دارند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: