کد خبر: ۳۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۸ دی ۱۳۹۷
فدراسیون فوتبال ایران که همواره مدعی بر سالم بودن دپارتمان خود تاکید دارد بار دیگر خلاف آن را ثابت کرد.
به گزارش آراس:
در دنیای فوتبال راه‌های درآمدزایی بسیاری وجود دارد که یکی ازاین راه‌ها واگذاری فضای تبلیغاتی این رشته در تورنمت های مهم نظیر جام جهانی و جام ملت های آسیا است.

درحالی که هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت های آسیا از پانزدهم دی در امارات شروع شده است فدراسیون فوتبال ایران فضای تبلیغاتی این دوره از مسابقات خود را بطور انحصاری به یک موسسه حقوقی واگذار کرده است.

اتفاقی که اگر با کمی مدیرت همراه می‌شد میتوانست سود کلانی را  نصیب فدراسیون فوتبال کند.در بحث درامدزایی و بستن قرار داد های مهم فدراسیون ایران همیشه  با مشکلات زیادی رو به رو بوده است و کماکان هم  پرونده‌های باز فراوانی وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود.

قرارداد بااین موسسه حقوقی که هیچ سابقه و تجربه ای در این ضمینه ندارد بدون اطلاع رسانی و با ضعف‌های فراوانی منعقد شده است که حس میشود این پرونده هم به نتیجه‌ی مطلوبی نرسد.

اما نکته‌ی قابل توجه این است که در بین شرکت‌های بزرگ و با تجربه در بحث تبلیغات که تخصصی این کار را دنبال میکنن چرا این امتیاز به این موسسه‌ی حقوقی داده شده که هیچ تخصصی در این امر ندارد. گفتنی است که  این موسسه پس از عقد قرارداد با فدراسیون دست به دامان شرکت‌های تخصصی در بحث تبلیغات شده است تا بتواند از آنها کمک بگیرد.

طبق شنیده‌ها رقم قرارداد این موسسه با فدراسیون بالغ بر چهل میلیارد است و تا پایان سال نود و هشت هم ادامه دارد.درصورتی که گفته می‌شود این موضوع در مجمع فدراسیون مورد بحث قرار خواهد گرفت که هنوز کسی نمیداند فدراسیون بنا بر چه اصولی تن به این قرارداد داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: