کد خبر: ۱۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
مشکل اينترنت کاربران همراه اول مربوط به اپراتور است؛ گوشي‌ها را خاموش و روشن کنيد
روابط عمومي وزارت ارتباطات مشکل ايجادشده در اينترنت کاربران را مربوط به اپراتور دانست. اين مشکل ديروز براي کاربران همراه اول پيش آمده بود.

ديروز برخي از مشترکان همراه اول دچار مشکل در شبکه ارتباطي و اينترنت خود شدند و حتي در برخي وب‌سايت‌ها اين ايراد را به همه‌ي اپراتورهاي اينترنت تعميم دادند و علت آن را انتخابات بيان کردند. اين اشکال در حالي رخ داد که ديگر اپراتورهاي اينترنت ثابت و همراه با اختلال روبه‌رو نشدند.

محمدرضا فرنقي زاد - مديرکل روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات - در رابطه با مشکل پيش‌آمده گفت: هيچ مشکلي در زيرساخت‌هاي اينترنت کشور رخ نداده و اشکال احتمالي مربوط به اپراتورها است.

سخنگوي وزارت ارتباطات توضيح داد: زيرساخت‌هاي اينترنت کشور در حالت عادي قرار دارد و سرعت آن نيز مطلوب است. بروز برخي اشکال‌ها در اينترنت کاربران به خدمات‌رساني اپراتورها مرتبط است و کاربران در صورت ايجاد مشکل با اپراتوري که از آن اينترنت دريافت کرده‌اند، تماس بگيرند.

سعيد عسکري - مديرکل ارتباطات همراه اول - در اين رابطه اعلام کرد که خاموش و روشن کردن گوشي تلفن همراه مشکل اينترنت مشترکان را برطرف مي‌کند.

مديرکل ارتباطات همراه اول توضيح داد: روز شنبه همراه اول نيازمند به‌روزرساني شبکه‌ي خود بود. بر اثر اين به‌روزرساني اينترنت ۴۰۰ هزار مشترک اين اپراتور از حالت عادي خارج شده بود. پس از به‌روزرساني شبکه همراه اول، مشترکان بايد اقدام به خاموش و روشن کردن گوشي‌هاي خود کنند تا مشکل به وجود آمده برطرف شود.

به گفته‌ي عسکري، همراه اول براي اين عده از مشترکان پيامک داده است تا گوشي‌ خود را خاموش و روشن کنند. پس از اين پيامک و با اقدام بسياري از مشترکان، مشکل اينترنت کاربران همراه اول برطرف شد. البته کمتر از ۵۰۰ هزار نفر اين کار را نکرده‌اند که با انجام آن مشکلشان برطرف مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: