به گزارش آراس، سرویسهای وب آمازون به تازگی، سرویس آمازون چایم را راهاندازی کرده که به ویژه مناسب سازمانهاست.
این خدمات با ارائه ابزار ارتباطات یکپارچه، شرکتها را قادر میسازد که جلسات و چتهای آنلاین را میزبانی کنند و همچنین به عنوان عضو میهمان در این جلسات شرکت نموده و محتوای مورد نظر خود را با کل دستگاههای حاضر، به اشتراک بگذارند.
آمازون طی بیانیهای اعلام کرد که در عصر حاضر -که شرکت کنندگان اکثر کنفرانسها، ممکن است در یک ادارۀ کار نکنند و چه بسا ممکن است که در یک شهر هم زندگی نکنند- ارتباطات یکپارچه، از اهمیت ویژهای برخوردار است.
آمازون چایم، موانع موجود بر سر راه یک جلسه را برداشته و امکان ویدئو، صدا، چت و اشتراکگذاری صفحه نمایش با کیفیت بسیار بالا را فراهم نموده است.
آمازون، از سرویس جدید به عنوان راهی برای بالا بردن کیفیت فعالیتها و خدمات شرکت بهره میبرد و به دنبال این هدف است که جایگزین رابطهایی گردد که استفاده از آنها مشکل است، بدصدا هستند، کیفیت خوبی ندارند و ورود به آنها نیز دشوار است.
سرویس آمازون چایم، قصد دارد که ویدئوهای باکیفیت که دارای صدای خوبی هستند را وارد بازار کند و همچنین فرآیند میزبانی یا پیوستن به یک جلسه را تا جایی که ممکن است، تسهیل نماید.
عملکرد چایم بدین ترتیب است که با تمام شرکتکنندههایی که برای حضور در جلسه، لیست شدهاند، تماس برقرار میکند و حضور شرکت کنندگان در جلسه را به اندازه زدن یک دکمه، آسان میسازد.
این سرویس جدید به گونهای برنامهریزی شده که با دقت و قدرت میتواند در چندین دستگاه و پلتفرم گوناگون اعم از اندروید، آی.او.اس، مک و ویندوز به صورت هماهنگ کار کند.
آمازون همچنین اعلام کرده که چایم میتواند با دایرکتوری شرکتها، هماهنگ شود و همچنین به مدیران آی.تی، نیز این امکان را میدهد که اشخاص و دسترسی آنها به کل سیستم را مدیریت و کنترل کنند.
نکته درخور توجه این است که بکارگیری چایم برای بخشهای آی.تی سازمانها، نیازی به سرمایهگذاریهای بالایی ندارد، زیرا شرکتها میتوانند به راحتی و در گام اصلی، اپلیکیشن را دانلود و استفاده نمایند. آمازون اعلام کرده که این برنامه، تنها یکسوم برنامههای مشابه خود قیمت دارد.