مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري اهواز گفت: با پايش صورت گرفته از سوي سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر اهواز از ميزان نارضايتي هاي شهروندان در خصوص معضلات شهري در حوزه حمل و نقل عمومي، مشخص شد كه بيشترين ميزان نارضايتي مردم در خصوص وجود بي نظمي نهادينه شده طي ساليان متمادي در خطوط تاكسيراني و عدم ساماندهي مناسب ايستگاههاي تاكسي در سالهاي اخير در هسته مركزي شهر اهواز بويژه در تقاطع سلمان فارسي يا همان چهارراه نادري بوده است.
آيت حميدي با بيان اين مطلب افزود: براي حل اين مشكل اساسي شهروندان با برگزاري چندين جلسه و نشست درون سازماني و برون سازماني طي دو ماه اخير مقرر شد كه با اجراي طرحي ضربتي و كوتاه مدت و تدوين طرحي ميان مدت و اصولي، ابتدا وضعيت خطوط و ايستگاههاي هسته مركزي شهر از شرايط نابهنجار فعلي خارج شده، سپس با استفاده از تجربيات ساير كلانشهرها در حوزه حمل و نقل عمومي، بويژه مشهد مقدس، طرح مكانيزه كردن خطوط و ايستگاههاي هسته مركزي شهر طراحي و به مرحله اجرا گذاشته شود.
حميدي خاطرنشان كرد: براي اجرايي شدن طرح كوتاه مدت در حوزه درون سازماني با برگزاري جلسات مشترك با مديران شهرداري منطقه يك اهواز و در حوزه برون سازماني نيز با برگزاري چندين نشست هماهنگي با فرماندهي پليس راهنمايي و رانندگي اهواز و بازديدهاي ميداني، در نهايت مقرر شد كه با تدوين دو طرح كوتاه مدت و ميان مدت، اين مشكل اساسي مردم اهواز در هسته مركزي شهر، يك بار براي هميشه حل شود تا انشالله بخشي از نارضايتي مردم در حوزه حمل و نقل عمومي كاسته شود.
مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري اهواز افزود: جا دارد كه از همكاري صميمانه مهندس ياسين كاوه پور شهردار منطقه يك اهواز و سرهنگ عليرضا پيريايي فرمانده پليس راهور اهواز كه در طي همين مدت كوتاهي كه مسئوليت سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر اهواز بعهده بنده گذاشته شده، همكاري همه جانبه اي را با مجموعه سازمان تاكسيراني شهرداري اهواز داشته اند تقدير نمايم.