بیمه مرکزی فهرست تعداد شکایات واصله، از شرکت های بیمه را تا پایان خردادماه سال جاری اعلام کرده که براین اساس تعداد۲۸۸ فقره شکایت از بیمه ایران دریافت واصل شده اما ۸۷ شکایت آن ناوارد بوده است. این شرکت با داشتن ۱۸.۱۶ درصد از تعداد شکایات بیشترین شکایات را از بیمه گذاران داشته که البته به دلیل سهم حدود ۳۰ درصدی آن از بازار بیمه طبیعی بوده و رقم خوبی محسوب می شود.
بعد از بیمه ایران، بیمه رازی با ۸۷ فقره شکایت( ۶.۸۷ درصد) که ۱۱ فقره آن ناوارد بوده در رده دوم و بیمه آسیا با ۹۳ فقره شکایت (۶.۱۴ درصد) که ۲۵ فقره آن وارد بوده در رده سوم بیشترین شکایات قرار دارند. بیمه ملت با سهم ۵.۸۷ درصدی از کل شکایات، بیمه دانا با ۵.۶۹ درصد، بیمه پارسیان با ۵.۳۳ درصد و بیمه البرز با ۵.۵۱ درصد از شکایات واصله در رده بعدی این جدول قرار دارند.